vineri, 27 iulie 2007

La Romanica

Am venit acasa de cateva zile. Ai mei nu sunt acasa, deci de cand am venit ma hranesc cu junk food a la Macdo sau pui de la cicanbroastar. Ieri am zis gata! Mergem sa mancam la crasma, romaneste, sanatos. Desi nu as da pestele si ce am mancat in Thassos pe nici o ciorba de la crasma de la noi. Mai ales pe caldurile astea. Am mers "La Gigi", ca e curat si frumos si e atmosfera placuta. Am mancat destul de des acolo si am mancat bine si mult la preturi decente. Rahat! Ieri a fost o zi nefasta. Era putin aglomerat la teresa, ne-am asezat la o masa de 4, noi fiind 4, insa stateam cam inghesuiti. Cand o masa de 6 s-a eliberat, am cerut voie si ne-am mutat acolo. Deja ni se luase comanda, dar daca am cerut voie si ni s-a spus ca e ok, am presupus ca e ok. In doua minute un chelnerash nervos a venit la masa si intr-o limba romaneasca perfecta ne-a COMUNICAT ca aia e masa lui si ca nu putem sa stam acolo. Nu cu "va rog sa ma scuzati", nu cu "imi pare rau ca trebuie sa va rog sa va mutati". Nu tata! Romaneste, nervos gen "carati-va in pana mea ca asta e masa mea si voua vi s-a luat comanda la alta masa". Cred ca toti ne-am inroshit. De mila de sila ne-am ridicat. Am uitat sa zic! Omul ne zice: Masa asta e rezervata de la ora 21. Totul se petrecea la orele 18.30. Apoi ne-a spus ca are oameni care stau la masa lui de 4 si care vor si ei acolo, ca e mai lumina si e mai frumos SI E MASA LUI.
Ne era atat de foame la tot si ne-a parut rau de ospatarul nostru caruia ii dadusem comanda, ca am vrut sa plecam.. insa cu siguranta mai mergem La Gigi curand. Nu neaparat pentru a mai manca, ci pentru a afla cum il cheama pe mitocanul care isi trateaza clientii ca pe niste amarati, ruptziincur si peirdevara.
Oare sa fie din cauza ca Alex era in pantalini scurti? Blugi..de firma..dar scurti..
Pai se poate?! Unde va credeti dragi oaspeti ai crasmei?! Cum va permiteti sa luati loc la o masa cerand voie in prealabil?? Nesimtitilor!

Romanismele astea ne scarbesc. Atat de mult iubesc tara asta si pe unii oameni care vietuiesc in ea..
Si acum ma gandesc la spumele lui Mircea Badea si la inversunarea lui si ma umfla rasul. Oare ce ar fi spus Badea in situatia noastra?! Urmatoarele minute pana ne-a venit antreul am povestit de Badea si am declarat ca il iubim pentru nebunia lui si inversunarea cu care isi doreste sa fie tratat omeneste.
Oare ne scuipa in macare daca dupa ce ne vorbesc urat noi, ca si clienti fitzosi ripostam?!
Imi pare rau de locul asta, caci mancarea este chiar buna. La naiba cu tarania din noi..cu felul in care indepartam tot ce e frumos.
Nu e vorba de cei 7 ani de acasa sau de civilizatie. Este vorba de SICTIR-ul cu care oamenii muncesc. Ma gandesc la chelnerasul bronzat si la vre'o 35 de ani (aflu eu cum il cheama!) - de ce nu stai acasa domnule daca nu stii sa te comporti? daca nu iti place munca ta, daca nu te multumesc tipsurile, stai ACASA! sau cauta un job in care sa nu vezi moace pe care nu le placi. Poate nu vrei sa mai fii sluga, poate te-ai saturat. STAI ACASA.

Am mancat bine cu noduri in gat, am platit decent si am lasat spaga destula. Baiatului nostru care ne-a servit. Mitocanul a ramas cu cei pe care ii mutase intre MESELE LUI. Mesele aduse de el insusi, de la mama lui de acasa:))

Traisca Romanica si cetatenii ei civilizati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu