vineri, 29 iunie 2007

Multe bloguri..multe griji..

Am zis eu demult ca nu e bine sa am numai 1 blog. In care sa amestec tot si sa nu se inteleaga nimic. Asa ca am facut cateva...(F)re'o 7. Sapte! Sapte?! Mai rau! Le-am numarat si sunt 8. OPT!Cate unul pentru fiecare pitic din cap. Caci piticii trebuie musai mentinuti cumva in viata. Avem blog de zi cu zi. Adica asta . Apoi avem:
02. blog de muzica, film, carte. Care aduna si ganduri despre cele enumerate.Aici. Coloanele sonore ale vietii mele. Sa zicem.
03. blog muieresc. Pentru "probleme" care mai de care. Poze, chestii, shushanele. Loc femeiesc cu bune si rele. De unde (am observat cu groaza!) lipsesc poze cu barbati superbi! E adevarat ca cele mai "hot" poze cu barbati (partial goi dar buni!) am gasit numai pe blogurile de barbati iubitori de barbati. Pe care ii iubim si noi. Uatever..
04. blog de vacanta, cu locul nostru favorit. Urmeaza povestile si foto dupa 1 august, pentru 2007.
05. blog balcanic - un pitic despre care am crezut ca mi-e greu sa povestesc, dar uatdafak.. suntem cine suntem si de cand m-am facut mare am renuntat la "rusini" si la "ce-o sa zica lumea daca.."
06. blogul photo, cu incercarile mele timide in a fii "fata lu' tata". Caci daca tata a facut scoli ca sa faca poze, mie nu mi-o trebuit decat un aparat. Si primul meu aparat a fost un Smena! Mic, negru, avea o rotita de care trageai ca sa faci poza urmatoare. Ce rasarit am pozat eu in Neptun acum 550 de ani..si cum am smult filmul din el de nervi, caci nu puteam sa il scot..Ehe..Vremuri apuse.
07. blogul de job. cu poze si mici detalii. fara poveste. nu pot sa povestesc de job. persoane importante mon cher.
08. ultimul dintre nascuti:) praslea al blogosferei papermoonice. copilul care a avut cea mai mica greutate la nastere:)) blogul de(spre) mancare.

Am avut un an greu .. 8 "copii".. cu greu ma abtin sa nu mai fac un blog cu cine stie ce tampenii siropoase - care m-ar dezvalui dintrodata! Hihihihihi!

In fiecare dimineta ma simt ca un medic de garda. Deschid computer, verific mail, cetesc. Apoi usor pe la fiecare prin "salon", mai o poza, mai o poezie, mai o poveste, mai o stire. Uneori imi vizitez "linksii" de cateva ori in timpul zilei. El a zis ca sunt cel mai infocat fan al blogului lor:))
Mie imi e drag. Ma plimb, citesc, ma bucur sau ma intristez. Lumea asta nu e neaparat mai buna decat cea "de afara", insa e mai la indemana. Click, click.

2 comentarii:

  1. vine ziua la fata ma. face 30 ma. e tanara, dementa si-o iubesc. sa nu te schimbi, auzi!

    esti cea mai frumoasa si plina de sperante pe care-o stiu...so...nu darama un mit cu vreo urma de tristete!

    pup o femeie in toata firea. libera si matura. fara riduri pe fata si gata de revolutii. prima care baga sperietii in nenorocitii blazati care nu cred ca viata se termina in fiecare clipa daca nu stii CUM.

    Ia pune-ti tu din partea mea o Macy Gray cu "Sweet Baby" si apoi "A Moment To Myself" si uita de tine!

    Nu si de mine. :P

    ah, si-un la multui multi ani fericiti!!! [in advance]

    RăspundețiȘtergere