sâmbătă, 16 ianuarie 2010

In pat

Azi a fost prima zi de stat in pat. Stat in pat cu 4 mese in loc de 6 pe zi. Am fost suparata, nu am mancat fructe caci nu am avut, am uitat sa imi iau vitaminele dar am baut multa multa apa..macar atat..
Am fost la doctor vineri si tot vineri a fost cam ultima zi de munca. Kate s-a asezat confortabil destul de aproape de iesirea catre lumea cea mare iar eu, iresponsabila ma'sa in loc sa o ajut sa mai stea on OU, o tot imping de ceva vreme facand efort, mergand la birou si enervandu-ma..De cam doua saptamani nu o mai pot ridica pe Gia care mai nou are 5 kg si ceva. Maine face 2 luni si o crestinam pe micuta, eu voi sta cuminte intr-o strana pe scaun si voi face poze. O sa merg la botez si nu voi putea dansa pe mese, nu voi putea topai si nu voi putea manca dulce. Ah..statul in pat urmatoarele 2 luni vine la pachet cu 2 nospa pe zi si nimic dulce. Am mai servit azi neste pishcotele..dar nu e voie. Deloc. Apa e voie. 3 litri. Sunt suparata pe mine..Sunt suparata pentru atat de multe lucruri incat mi-a pierit zambetul de tot. Singura care ma face sa rad e mica mea sirena care ma pocneste apoi ma mangaie si cand imi e cel mai greu, mai deschid un filmulet cu ea si o vad cu manutele langa fatza aia mica si frumoasa..si rad.
Sunt suparata caci las sa ma macine cateva anexe ramase pe birou nesemnate, niste bugete netrimise..my documents nesalvat cu toate pozele mele. Si nu inteleg de ce las sa ma macine asta si ma supar si mai rau caci stiu ca nu mi s-a ridicat niciodata o statuie in toti anii astia in care am fost un angajat dedicat..platit pentru niste prestari servicii si atat..
Poate ca stand in pat si citind si vazand filme (cu picioarele in sus) o sa o calmez si pe Katerina cea micuta si o sa ne fie mai bine doua luni de acum incolo..
Kate e Katrina sau Katerina. Sau un uragan sau o bucata din Grecia agapi mou..draguta mea mica are niste bluzite de panzica pe care sunt cusute niste flori mici, mici:) Una dintre bluzite are un V albastru cusut acum multi ani..V de la Victorius Dadster:))hihihihi, ce ciudat, ce bizar si ce coincidenta:)
Stau in pat. Ma culc acum..cateva minute pe o parte, apoi ma intorc si odata cu mine si mica sirena..ore intregi de rasucire pana la ziua..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu