vineri, 16 mai 2014

Iubitei mele, la 3 ani

Am gasit un text de acum un an. Uitasem de el:) Si de mica violenta:))


Iubire, poate pare asa o moda ca mamele sa le scrie fetitelor scrisori in care sa le explice chestii pentru viitor, nu stiu daca e o moda..nu stiu daca pentru tine o sa conteze cand o sa fii mare, dar eu iti scriu pentru ca nu vreau sa uit:)
Ai implinit 3 ani. Au fost cei mai frumosi 3 ani din viata mea de pana acum, plini de magie, plini de bun si bine si frumos. Am stat cu tine acasa 2 ani jumatate, nu cred ca am mai simtit vreodata atata libertate si bucurie. Am plans si trantit si suferit in acesti ani mai mult decat am suferit pana acum in viata. Am plans pentru ca m-am simtit neputincioasa, singura, pierduta. Ce prostie, nu am mai fost singura din ziua in care te-ai nascut. Dar am fost (si uneori ma simt) neputincioasa. Nu in fata ta, ci in fata lumii. Sau a lui tata. Poate pentru ca familia mea a fost si este lumea mea:))
De ce iti scriu acum? Pentru ca acum cateva zile te-am vazut altfel decat in toti acesti 3 ani. Te-am vazut la "atac". M-ai pocnit si ai vrut sa ma musti de nas..Eu radeam ca o neroada. Apoi mi-ai spus calma: ma duc sa caut o carte mai mare si grea, sa te pocnesc cu ea.
Esti geloasa si minunata, asa mica si inversunata. Te iubesc mai mult decat o sa iubesc pe oricine altcineva pe lumea asta si pe cuvant, asa CUM te iubesc pe tine nu pot sa mai iubesc pe nimeni, dar..tot pe cuvant, asa mult cum te iubesc pe tine o sa imi iubesc si urmatorii copii si la fel de mult si neconditionat o sa imi iubesc si sotul..O sa impart toata iubirea pe care o am in mine, intre voi. Nu stiu cum, habar nu am, dar stiu sigur ca am de unde sa va iubesc pe toti. Nu e ca si cum am de ales - la fel ca mine, toate mumele din lume isi iubesc si pruncii si pe barbatul de langa (tata sau nu al pruncilor din dotare).
M-ai lovit si ai vrut sa ma musti pentru ca erai suparata. Am ras si nu te-am ascultat. Te rog sa ma ierti dar trebuie sa mai cresti putin ca sa intelegi niste lucruri..Desi eu iti explic si asa, mica, desi imi spui ca ma ierti si ca totul o sa fie bine, eu tot vreau sa iti explic la fel ca unui om mare.
M-am gandit mult inainte sa iti scriu. Nu vreau sa cresc un copil in minciuna. Nu vreau sa iti ascund cand iubesc pe cineva, nu vreau sa traiesc departe de tine fericirea mea..Nu vreau sa nu pot merge de mana alaturi de omul pe care il iubesc si care ma iubeste. Vreau sa merg cu el de mana si cu tine intre noi. Pentru ca stiu ca se poate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu