miercuri, 18 iunie 2008

Casa Cernica sau cum se face biznis..

La invitatia Michaelei Platon am mers ieri seara la Casa Cernica cu domnul meu. Dupa un Bucuresti oribil, aglomerat, mizerabil, ne-am trezit la un moment dat foarte aproape de padure, intr-un decor de poveste, la Cernica.
Coquet Groupe a inaugurat ieri acest spatiu urias in care se pot desfasura cam orice fel de evenimente, de la nunti, botezuri, cumetrii pana la evenimente corporate - team buildinguri, expozitii, targuri, etc.

Ne-am simtit excelent si ne-am bucurat de intalnirea cu Marc Paton si cateva chipuri cunoscute, am mancat bunatati, am baut si am si dansat putin (eu pe loc, in mintea mea, desigur).

Ce face Coquet Groupe de fapt la Cernica?
Pai..exista doua corturi - unul de 1000 mp si unul de 300 mp, exista echipamente profi de sunet si lumini, exista dept. de catering si spatiu de montare a acestuia (f. buna mancarea, nota 10!), exista toalete de 5 stele (incld. spatiu de dush!), exista cam tot ce ai avea nevoie pentru cam orice fel de eveniment..
Pentru ca totul este al lor si aici ma refer la logistica - mobilier, scule, etc - preturile sunt foarte bune, adica MICI. Imi pare rau ca am plecat caine surd la vanatoare si ca nu am luat aparatul foto cu mine caci erau chestii de fotografiat acolo..

Fac o mica lista cu ce se poate face acolo, din ce tinui minte:
- conferinte
- party-uri
- parade de moda
- lansari de produse
- se pot monta piese de teatru
- filmari
- photo session
- concerte live

Oricum ei au si site: http://www.cochet-groupe.ro/
Ah! In cortul mic - gen spatiul destinat pentru Club au dansat niste copii foarte misto. Si apoi a cantat Alex ("Dragoste la prima vedere", Dansez pt tine, etc). Foarte tari dansatorii, foarte misto baiatul Alex..hiihihih

Uite am gasit si pozele: http://www.cochet-groupe.ro/galerie_foto.php?cale=85

(ce pacat ca eram imbracata ca o gravidutza si el m'a inervat teribil!:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu