miercuri, 7 octombrie 2009

Ou si mama lui

De ce plangi? se aude o voce subtirica.. Nici nu stiu..asa imi vine, zic si imi trag mucii..Mi-e si rusine ca plang mereu ca o proasta..Hm..Oamenii astia mari sunt bizari de'a dreptul..Cum sa plangi din senin si apoi sa iti fie rusine? Pai ori plangi ori iti e rusine?Pai si plang dar imi pare si rau ca plang..Pai nu mai plange. Mai bine hai sa ne jucam!
Imi sterg nasul si ma gandesc asa..cum sa ne jucam? asa ca intreb..
Hai, dar cum sa ne jucam? Adica ma joc numai eu si tu ma auzi?
Hihihi, chicoteste..Nu..Imi canti si eu cant inapoi..Si trebuie sa imi canti ce te-am auzit cantand azi.
Am cantat azi?! Daaaaaa! Ai cantat intre petele rosii si inghititul de lacrimi, dupa ce ai vorbit cu Ash si pana sa vorbesti cu Robert. Ai cantat ceva cu luna, foarte frumos..


Hai sa zicem una, sa se faca doua,
Doua maini copilul are
Si-una este Luna.

Hai sa zicem doua, sa se faca trei,
Trei crai vin din departare,
Doua maini copilul are
Si-una este Luna.

Hai sa zicem trei, sa se faca patru,
Patru roti la carul mare,
Trei crai vin din departare,
Doua maini copilul are
Si-una este Luna.

Hai sa zicem patru, sa se faca cinci,
Cinci degete la o mana,
Patru roti la carul mare,
Trei crai vin din departare,
Doua maini copilul are
Si-una este Luna.


Hai sa zicem cinci, sa se faca sase,
Sase zile lucratoare,
Cinci degete la o mana,
Patru roti la carul mare,
Trei crai vin din departare,
Doua maini copilul are
Si-una este Luna.

Hai sa zicem sase, sa se faca sapte,
Sapte zile-n saptamana,
Sase zile lucratoare,
Cinci degete la o mana,
Patru roti la carul mare,
Trei crai vin din departare,
Doua maini copilul are
Si-una este Luna.

Hai sa zicem sapte, sa se faca opt
Opt e nota la romana
Sapte zile-n saptamana
Sase zile lucratoare
Cinci degete la o mana
Patru roti la carul mare,
Trei crai vin din departare
Doua maini copilul are
Si-una este Luna.

Hai sa zicem opt, se se faca noua
Noua luni de asteptare

Opt e nota la romana
Sapte zile-n saptamana
Sase zile lucratoare
Cinci degete la o mana
Patru roti la carul mare,
Trei crai vin din departare
Doua maini copilul are
Si-una este Luna.

Hai sa zicem noua, sa se faca zece
Zece-i nota care-mi place
Noua vieti pisica are
Opt e nota la romana
Sapte zile-n saptamana
Sase zile lucratoare
Cinci degete la o mana
Patru boi la plug se mana
Trei crai vin din departare
Doua maini copilul are
Una este Luna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu