luni, 28 septembrie 2009

Final de septembrie

M-am stresat destul de tare cu banii in ultima vreme. Ce ciudat este sa ai revelatia ca nu doar tu depinzi de tine..Ani de zile am fost eu cu mine, apoi cu el, noi doi si grijile zilnice, datoriile catre masina si mancarica luna dupa luna. Acum se schimba tot.
Ma costa mai mult decat ma asteptam (si de cat imi permit) toata gravidia..ca sa nu mai vorbim de ce o sa vie!
Punanad pe hartie treburile, luna asta am dat 10 milioane pe 3 analize, 6 milioane rata la masina, 4 milioane casco, inca 4 am de dat la CAS si inca 6 jumate o datorie mai veche. Surpriza e ca eu nu castig cat am de dat astfel incat sa pot sa achit tot asa..cum se face. Nu ma plang. Nu mor de foame. Dar ma simtesc inconstienta vis a vis de ce o sa vie..Si nu am de fapt solutii, doar gandul ca o sa fie bine..si atat..
Stiu ca nu se reduce totul la bani, dar starea asta de panica mi se alimenteaza zilnic..Cu ce o sa traiesti cand stai acasa in prenatal?
Uff. Trebuie sa ma opresc. O sa cos goblenuri pe care le licitez pe net..Si cand o sa fie cel mai greu, o sa incep sa renunt la chestiile inutile din casa, cea mai mare investitie a mea e in haine, tot dau din ele cadou oamenilor dragi, caci si eu ma bucur cand primesc ceva:)
Cand o sa fie groasa treaba, ei bine, o sa le vad. Ca vorba aia, is de firma:)) Or valora ceva.
Ma duc sa fac o baie de soare si sa mai vorbesc cu pruncul din burtica. Ne e foame!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu