marți, 9 iunie 2009

You're the Conversation, I'm the Game


You take my confidence from sane to brave
Make me strong, push me on and take a chance
Learn to jump the waves.
So questions, are we playing?..is your card an ace?
Am I the joker in your hand or a friend on a bad day?

Dorm intrerupta de cutii pline cu ciocolata, opresc cateva bucati pentru sora mea, indes in gura un ou plin cu martipan si imi explodeaza toate simturile. In vis.

It takes the pain away
that could not make you stay
it's way to broke to fix
no glue, no bag of tricks

Lay me down, the lie will unfurl
lay me down to crawl.


De ce ofteaza oamenii? Asa respira ei uneori, nu?
Nu pentru ca ii doare ceva ofteaza. Desi la mine clar oftatul se leaga de o durere. De o vreme nu ma mai doare nimic, deci nu oftez decat rar. Controlat. Astfel incat doar eu sa aud durerea dintr-un oftat. Dar restul oamenilor?
Ofteaza oare oamenii fericiti? Ma indoiesc sincer ca cineva care are tot ce isi doreste isi permite sa lase un oftat sa scape..dar cum nu avem nicodata tot ce ne dorim..oftam.
In liniste. Uneori ne aud cei de langa. Si se simt vinovati. Oare am facut eu ceva? Si daca nu eu am facut, atunci ce te macina?

We rise
We fall..

I'm so lost
Living in a house of secrets
I know nothing of human weakness
I'm messed up, shaking the hands that blew it
Foolish come down
Messiah is strapped in

Cand toate vor fi trecut, o sa radem uitandu-ne inapoi in timp. Si eu am oftat luni de zile si el habar nu a avut catre ce se indreapta NOI-ul. Eu stiu unde duce un oftat..

Come on, come on
Put your hands into the fire
Explain, explain
As I turn and meet the power
This time, This time
Turning white and senses dire
Pull up, pull up
From one extreme to another

Vara asta o sa treaca repede. Cu vant in par, nisip intre degete, cortul meu si marea mea. Chiar daca marea mea e departe, o sa gasesc o cale sa ajung la ea..

All walk, no talk
I'm gonna count to twenty
You love her, so sure
Zip it up and come and get me

Hey looker, let's go
I'm gonna take you home boy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu