marți, 23 decembrie 2008

Rebranding

In timp ce comentam un post la colegul Adrian, am fost nevoita sa semnez si mi-am dat seama ca eu nu mai sunt nici Just a girl, nici Papermuna ..Baiatul asta m-a pupat de ˝la revedere˝ si mi-a marturisit ca i-am fost ca o mama. In mintea mea numa´ gand de mama nu fusese, dar in fine..Asa ca in timp ca cugetam cum sa semnez m-a lovit.
M. de la Mihaela, caci slava Domnului cine ma citeste stie deja cum ma cheama si ce poama sunt, nu´i asa? * bling bling din gene ;;)

mihaela?! M...pentru unii muma, pentru altii ciuma..

(Am o casuta mica, asa si-asa
Şi fumul se ridică , aşa şi-aşa
Îmi lustruiesc pantofii, aşa şi-aşa
Şi bat la uşa casei, aşa şi-aşa.)

Mikidos. Asa cum a zis Maria odata si cum numai unii stiu sa zica si sa sune corect. Ah! Se pune si Mikidoasa ca asa de funny suna cand cineva cere ceva si vrea sa il faca pe Mikidos feminin, hihihi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu