miercuri, 29 august 2007

Zi trista..



Am primit acum o veste care mi-a facut ziua praf...


Atasez si suspin. Si ma gandesc asa: daca nu o sa fiu eu fericita, atunci mii de barbati sa fie! Sa se bucure ei de Wentworth Miller, futu-i mama masii de treaba:)))



"Se pare că pentru starul din serialul „Prison Break”, Wentworth Miller, a venit momentul adevărului. La doar câteva luni de la speculaţiile că este homosexual, actorul a decis că a venit clipa ca el şi presupul său iubit să nu îşi mai ascundă idila.Recent, Miller şi cel despre care s-a spus că i-a furat inima au fost văzuţi plimbându-se liniştiţi prin Los Angeles, a aflat Leader Post. Iar zâmbetul larg de pe chipul actorului a venit parcă în ideea de confirmare a bănuielilor. În plus, Wentworth şi Luke MacFarlane, actor de origine canadiană, au ales pentru clipele de relaxare să îmbrace pantaloni asortaţi, de culoare deschisă.La începutul acestui an, Miller l-a însoţit pe Luke în China, unde acesta a filmat câteva scene pentru producţia „Iron Road”. Motivul prezentat de star pentru vizita sa pe pământ asiatic a fost promovarea serialului „Prison Break” în China. În ceea ce priveşte orientarea sa sexuală, Wentworth a preferat întotdeauna să păstreze o urmă de mister, iar speculaţiile că este gay au fost privite cu ochi buni. „Este bine că exist. Dacă cineva îşi doreşte să îşi imagineze că sunt cu un bărbat sau cu o femeie este ok, atâta timp cât serialul în care eu apar este vizionat”, a povestit cu ceva timp în urmă actorul.Atât Miller, cât şi MacFarlane au intrat în pielea unor homosexuali pentru producţiile cinematografice în care au jucat. Wentworth l-a interpretat pe Adam Rotchild Ryan în filmul „Popular”, în 2000, iar Luke şi-a făcut apariţia în show-ul „Brothers and Sisters”, dându-i viaţă lui Scotty Wandell."



PS - pe de alta parte ma gandesc ca e un semn. In ultima vreme ma indragostesc iremediabil numai de gay:) De aia buni si blanzi, inteligenti, tandri, frumosi, ehe...Hahahaha!
Dar el, dl. Prison Break?! Si Sargones sa imi zica ea asa o veste, sa imi cada cerul in cap, aci la birou?!

Fetelor, indiferent de sex, sa va bucurati de el:))

Un comentariu:

  1. Bubu, tu stii ca eu te iubesc, nu? Si stii ca eu as imparti cu tine ceva bun. Asa cum si tu ai imparti cu mine un pic de Wentworth. Ca sa nu ne paruim, zic:)
    deci sa inchidem ochii si sa dormim IMPREUNA fericiti, sa ne imaginam fiecare ce vrea:))eu cu el, tu cu el, el cu noi..ehe..

    RăspundețiȘtergere