marți, 3 iulie 2007

De la etatea de 30 de ani va spui..

nu se schimba draga nimic cand schimbi prefixul. Ieri nu am mancat nimic. Toata ziua o felie de tort si atat. Pe la 7 am beut un frapeu' din care am aruncat frisca gretzoasa. Apoi multe "limonezi" si multa apa plata + o cola. La orele 23 am parcat in fata casei si am coborat incarcata de cadouri si atentii..Tremuram de foame. Ce prostie, sa stau eu asa toata ziua. Am urcat in casa si in timp ce se pregateau platourile cu minuni ma gandeam cum sa maschez raul si cum sa imi opresc tremurul mainilor..Doar eram actrita principala, nu puteam sa lesin de foame la mine in casa, aproape de un frigider cu toate bunatatile. Mi-am revenit dupa ce am mancat exact ca o apucata:) Vorba mamei: fratilor, parca veniti de la Ruptura!
Ziua mea a fost buna. M-am simtit bine, am fost fericita. Am avut langa mine oameni dragi. Calm si minunat.
El(vis) zicea: "30?! Pai gata, la monastire cu tine! Cine te mai ia acuma?! " Hahahahahaha!
Laura zice ca de la 30 incepe cheful:) Eu stiu ca nu e nici o diferenta.
Sa avem o zi buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu