sâmbătă, 12 mai 2007

Inainte de filmare..un cosmar..

Pai da..inainte de filmare e musai sa ai cel putin un examen. Daca se poate unul greu, la care sa nu poti misca nimic. Apoi e musai ca in mijlocul examenului sa sune iritant telefonul, cu o melodie "din aia". Si la telefon sa fie clientul si MUSAI sa ii inchizi in nas!
Azi am avut o zi grea si trista. Este ora 20:40 si suntem inca la birou. O ard putin pe net ca sa ma rup de stresul pre-productivo-cacanaro-verde. Ei alearga toti in jur, cu probleme de ultima ora. Eu ma afund in povesti scrise cu alura franceza si ascult melodiile fetelor triste de pe bloguri. Undeva intr-o camera canta un Guerilla si o voce racneste "born to be wild" intr-o combinatie Bregoviciana. Imi este rau si foame si somn si imi vine sa ma urc in masina, sa imi iau sacul de dormit si toti banii, aparatul foto si poate niste haine..sa plec undeva departe, unde nu mai e durere si intristare..unde e apa multa si valurile imi canta numai mie. Azi in timpul pre-productivo-cacanaro-verde "s-a gatit" gratar in curte. Pe rand am bucatarit tot, care un mic, care o copanica, care o frigaruie. Cineva bun la suflet a gatit chiar doua salati - doua castroane mari. Eu le-am dres. Apoi cineva a zis ca ar fi bine sa mancam. Mi-a stat in gat fiecare imbucatura pentru ca nimic nu a mers bine azi. De dimineata cand am descoperit ca Sor'mea mi-a luat pantofii, cand am iesit din scara blocului si m-a lovit o caldura ciudata. Nu sunt fericita azi. Sunt obosita si imi este rau ca pe vremuri. Rau.Vreau sa plece toti la casele lor!
Nu m-am plans niciodata asa..la toti. Corina zice ca se vede ca e ceva ciudat cu mine. Am sa plec acum acasa, sa dorm. Vreau sa lucrez NUMAI cu oameni care stiu CE VOR, CAT VOR, CUM VOR, UNDE VOR.. Atat. Azi am fost foarte necajita.
Am scris exact ca o fetita careia cineva i-a stricat castelul de nisip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu