miercuri, 2 mai 2007

Acum 5 minute

Exista momente cand oamenii mari devin oameni mici. De obicei asta se intampla cand oamenii mari isi cumpara mici jucarii. Scumpe. Musai. Azi "colegul" meu si-a cumparat ultima sputza de aparat digital. Si de cateva ore, in timp ce eu invat si o mai frec pe net, el pozeaza. Si testeaza. Si ochiul meu tot rosh apare in poza. Si el ofteaza. Si culmea inca face poze si inca am intre gene blitzul.
Varsa pozele si cercetam acuratetea imaginii. Desigur aparatul meu este si mai mare si mai bun. Ceea ce e trist pentru un barbat. Si pozele mele sunt mai mari si mai frumoase. Dar asta este si din cauza ca pe mine m-au mai invatat oamenii buni si frumosi cum se face:))
Iata insa o fotografie minunata cu mica sirena. Noroc ca sunt eu atat de draguta, caci altfel nu stiu ce se alegea de biata fotografie.Desigur cu un pic de "efecteala"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu