miercuri, 25 aprilie 2007

Drumurile europene conform unui jurnal de calatorie din vara 2002

16.08 - am plecat din tara sperand ca in drumurile mele voi gasi pe Dumnezeu in cei din jurul meu. Nu am vazut mare lucru in Ungaria.

17.08 - M-am bucurat de Viena si de minunatul Salzburg si

18.08 - cateva ore la plimbare in Freiburg unde am vazut cele mai multe biciclete din lume la un loc

19.08 - Franta, Taize. ne-am cazat in cabanute, fete la fete si baieti sau baieti, apoi s-au pitit si au dormit fiecare cu femeia lui.

20.08 - plimbare la Cluny, un mic orasel foarte frumos, de provincie, cu strazi pietruite, curat

21.08 - ne-am plimbat pe dealurile din jurul Taize, am stat mult de vorba cu Leonard. Despre muzica, Ala Pugaciova si carti.

22.08 - shopping spiritual la Cluny la Intermarche, plimbari lungi in sat, noaptea.

23.08 - Castelul din Cormatin, frumos cu gradini minunate si magarusi mici! Pesti in rau, un ghid frumos.

24.08 - plecare cu "ia-ma nene" pana in sud la Macon, la shopping la Auchan unde am cunoascut familia Mariutan:)

25.08 - Seara pana taziu la Lyon-ul cel frumos, cu poduri luminate noaptea

26.08 - Dimineata la 5 la Cannes, pe o plaja uda si cu un cer noros dar frumos, cu mic dejun cu degetele infipte in nisip si cu cautari de scoici pana cand marea mi-a udat toate hainele. Plaja si bai intr-o mare sarata-sarata. Plecare si stat pana noaptea in Monaco.

27.08 - Noapte teleleu in Verona, rupri de somn, racorica. Toata ziua in Venetia, cumparaturi si plimbari lungi pe canale, vaporetto si gondole si mancare buna.

28.09 - inapoi acasa dupa multe zile de liniste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu