vineri, 20 aprilie 2007

continuarea studiului comparativ despre cele ce am fost..demult..si acum..

Fata, fetelor, oameni buni!
Cum arata acum 5 ani nu e asa interesant! Dar cum arata si era acum 6 sau 7 ani cind a venit ea si s-a angajat la Alma .. asta e intr-adevar interesant de povestit.
Intr-un cuvint delicat si atotcuprinzator: pitzipoanca. Micutza secretara din tata-n fiu, rujata cu rosu, machiata si coifata pina-n virful unghiilor (daca-mi permiteti sa ma exprim asa), cu posetitza de vinilin si tenisi (in aceasta formula). Micutza cu guritza ei in forma de inima rosie a fost imediat rapusa de cel mai fantastic si fistichiu sarmant pe care ochii ei il vazuse pina atunci iar mai apoi pusa jos definitiv de un mare digei de mangalia, cu toate impresiile de rigoare. FATA (ca de aici am luat-o si eu cu "fata"), eu nici acum nu-mi esplic cum am putut sa ma imprietenesc cu ea, eu, asa o fiinta educata si civilizata, crescuta la corul de copii radio si umblata cu tot felul de invidizi care mai de care mai crescuti cu guvernanta frantzuzoaica.
Apoi pitzipoanca a crescut si si-a luat masina si de la inaltimea celor peste 20 (dar foarte ocupati!) cm de la pamint ai automobilului, s-a prefacut in filfizoanca.

Care nu se duce la Revolutie (nota: manifestatie spontana in Piata Universitatii, ieri ora 18.30 Pro Basecsu) ca n-are unde sa parcheze masina in piata. Doamne, Dumnezeule, nu vreau sa imi imaginez ce s-ar intimpla daca s-ar termina bateriile celor doua telefoane in acelasi timp.

PS: Si peste toate acestea amintiri imi rasuna clar si cristalin in minte risul ei de caprioara: HE-HE-He!

Te iubesc, va iubesc... ma iubesc!


D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu